Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Brand building

Tato stránka slouží jako kategorie. Přeskočit na seznam zařazených textů.

Přestože bývá branding building často zplošťován na pouhé masivní zahlcování veřejnosti korporátním designem, má obecně tři hlavní cíle:

  • posilovat známost značky – o značce musí být slyšet, musí se o ní mluvit
  • budovat sympatie ke značce – je třeba zlepšovat vztahy s potenciálními zákazníky, nastavovat jejich očekávání, vytvářet pozitivní asociace…
  • zdůraznit odlišnost značky – lidé musí rozumět unikátní odlišnosti firmy či nabízených produktů od konkurence, viz USP

Internet je pro brand buliding velice zajímavé médium, neboť umožňuje skvělou interakci s uživatelem, jezde možné dosáhnout velmi přesného cílení a umožňuje použití mnoha různých nástrojů, strategií a taktik, které lze k posilování značky využít. Mohou to být různé microsite, soutěže na internetu, věrnostní programy, marketing v sociálních sítích nebo třeba virální marketing, kdy reklamní sdělení šíří sami spokojení zákazníci. 

Pokud vám článek pomohl, pomozte mi na oplátku vy a nechte mi recenzi.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.