Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Brand building

Tato stránka slouží jako kategorie. Přeskočit na seznam zařazených textů.

Přestože bývá branding building často zplošťován na pouhé masivní zahlcování veřejnosti korporátním designem, má obecně tři hlavní cíle:

  • posilovat známost značky – o značce musí být slyšet, musí se o ní mluvit
  • budovat sympatie ke značce – je třeba zlepšovat vztahy s potenciálními zákazníky, nastavovat jejich očekávání, vytvářet pozitivní asociace…
  • zdůraznit odlišnost značky – lidé musí rozumět unikátní odlišnosti firmy či nabízených produktů od konkurence, viz USP

Internet je pro brand buliding velice zajímavé médium, neboť umožňuje skvělou interakci s uživatelem, jezde možné dosáhnout velmi přesného cílení a umožňuje použití mnoha různých nástrojů, strategií a taktik, které lze k posilování značky využít. Mohou to být různé microsite, soutěže na internetu, věrnostní programy, marketing v sociálních sítích nebo třeba virální marketing, kdy reklamní sdělení šíří sami spokojení zákazníci. 

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 870 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.