Tato stránka slouží jako kategorie. Přeskočit na seznam zařazených textů.
Přestože bývá branding building často zplošťován na pouhé masivní zahlcování veřejnosti korporátním designem, má obecně tři hlavní cíle:
- posilovat známost značky – o značce musí být slyšet, musí se o ní mluvit
- budovat sympatie ke značce – je třeba zlepšovat vztahy s potenciálními zákazníky, nastavovat jejich očekávání, vytvářet pozitivní asociace…
- zdůraznit odlišnost značky – lidé musí rozumět unikátní odlišnosti firmy či nabízených produktů od konkurence, viz USP
Internet je pro brand buliding velice zajímavé médium, neboť umožňuje skvělou interakci s uživatelem, jezde možné dosáhnout velmi přesného cílení a umožňuje použití mnoha různých nástrojů, strategií a taktik, které lze k posilování značky využít. Mohou to být různé microsite, soutěže na internetu, věrnostní programy, marketing v sociálních sítích nebo třeba virální marketing, kdy reklamní sdělení šíří sami spokojení zákazníci.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Odkazy v kategorii Brand building
Do kategorie Brand building je nyní zařazeno 22 textů:
- 3D vizualizace – pojem v encyklopedii
- Archetyp značky – pojem v encyklopedii Mega článek
- Barevné schéma – pojem v encyklopedii
- Benefit značky – pojem v encyklopedii
- Branding – pojem v encyklopedii
- Cílová skupina – pojem v encyklopedii Obsáhlé
- Corporate design – pojem v encyklopedii
- Doména – pojem v encyklopedii Obsáhlé
- Favicon – pojem v encyklopedii Obsáhlé
- Firemní identita (corporate identity) – pojem v encyklopedii
- Grafický manuál – pojem v encyklopedii
- Influencer – pojem v encyklopedii
- Logo – pojem v encyklopedii
- Logotyp – pojem v encyklopedii
- Mise a vize firmy – pojem v encyklopedii
- Moodboard – pojem v encyklopedii
- Obchodní značka (brand) – pojem v encyklopedii
- Public relations – pojem v encyklopedii
- Slogan (claim) – pojem v encyklopedii
- Tonalita komunikace značky – pojem v encyklopedii
- USP – jedinečný prodejní argument – pojem v encyklopedii
- Výkonnostní marketing – pojem v encyklopedii