Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Obchodní značka (brand)

Obchodní značka (anglicky brand) je marketingový pojem, který vypráví příběh o firmě, organizaci, jednotlivci či produktu. Příběh o tom, kým chce značka být, jaké má hodnoty, co okolí slibuje, jak s ním komunikuje. A také příběh o tom, jak značka vypadá zvenku, jak ji skutečně lidé vnímají a jestli je vlastně vůbec zajímá.

Pokud se značce daří její příběh vyprávět, je konzistentní a důvěryhodný, jestliže její příběh funguje a lidé na něj slyší, značka tím získává mnohé výhody. Například ji to zásadně odlišuje od konkurence a dává jí to směr. Ale také závazek – naplnit vyvolaná očekávání.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.