Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Obsahová strategie

Jako obsahová strategie se označuje dokument, který pomáhá pochopit možnosti obsahového marketingu v rámci aktivit společnosti a také vytváření a propagování obsahu správně řídit. Obsahová stategie bývá součásti obecné marketingové strategie.

Obsahová strategie obvykle řeší:

  • jak může firma obsah využít a jaké typy obsahu potřebuje
  • co chcete potenciálním zákazníkům sdělit a co by oni rádi slyšeli (v závislosti na jejich cílové skupině, fázi nákupního cyklu apod.)
  • jaká témata bude chtít firma postupně pokrýt a která z nich mají prioritu
  • jak bude obsah strukturován a kde přesně bude na webu umístěn
  • které fráze a témata pokryjete produkty, které kategoriemi a podkategoriemi, které články či pojmy ve slovníčku a které necháte na méně efektivní štítky
  • kdo bude obsah vytvářet jaké k tomu potřebuje podklady 
  • jak se hotový obsah k uživatelům dostane – jak ho bude firma propagovat, přes jaké reklamní kanály
  • jak bude firma měřit, že jí obsahový marketing funguje (KPI)

Konkrétním výstupem, který z obsahové strategie vychází, je publikační plán.

Pokud vám článek pomohl, pomozte mi na oplátku vy a nechte mi recenzi.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.