Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Obsahová strategie

Jako obsahová strategie se označuje dokument, který pomáhá pochopit možnosti obsahového marketingu v rámci aktivit společnosti a také vytváření a propagování obsahu správně řídit. Obsahová stategie bývá součásti obecné marketingové strategie.

Obsahová strategie obvykle řeší:

  • jak může firma obsah využít a jaké typy obsahu potřebuje
  • co chcete potenciálním zákazníkům sdělit a co by oni rádi slyšeli (v závislosti na jejich cílové skupině, fázi nákupního cyklu apod.)
  • jaká témata bude chtít firma postupně pokrýt a která z nich mají prioritu
  • jak bude obsah strukturován a kde přesně bude na webu umístěn
  • které fráze a témata pokryjete produkty, které kategoriemi a podkategoriemi, které články či pojmy ve slovníčku a které necháte na méně efektivní štítky
  • kdo bude obsah vytvářet jaké k tomu potřebuje podklady 
  • jak se hotový obsah k uživatelům dostane – jak ho bude firma propagovat, přes jaké reklamní kanály
  • jak bude firma měřit, že jí obsahový marketing funguje (KPI)

Konkrétním výstupem, který z obsahové strategie vychází, je publikační plán.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.