Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Proč chtít Štráfeldu

Dovolím si předložit čtyři důvody ke zvážení:

  1. Dívám se očima vašich zákazníků

    Cena webu? Výdaje do reklamy? Nikoliv. Úspěch v online světě závisí hlavně na pochopení zákazníků. Co potřebují, jak to hledají, co je motivuje. Jak se chovají během nákupního cyklu. Právě to bude výchozím bodem našeho úsilí.

    Ukážu vám, jak návštěvníkům porozumět a jak je lépe přesvědčit ke konverzi. Vše na základě osvědčených postupů a naměřených dat, ne pocitů.

  2. Jdu po penězích. A vyplatím se

    Cílem podnikání je zisk. I toho vašeho. Při plánování proto tvrdě hlídám náklady a návratnost investic. 16 let budování vlastní firmy mě to dokonale naučilo. Mám v tom obří výhodu proti konzultantům, kteří firemní byznys znají jen z pohledu zaměstnance.

    Ale na sebe si vydělám. Tím, že perfektně vyladím výkon celého online řešení. Nebo že vychytám chyby, za které byste jinak draze zaplatili.

  3. Skvěle rozumím technologiím

    Znám řadu projektů, sice detailně promyšlených, které však ztroskotaly na realizaci. Developer hájil jen své zájmy, klient to neuměl poznat – a výsledek? Tristní. A beznadějně ztrátový.

    Proto má role zahrnuje i stavební dozor. Začínal jsem jako vývojář a vynikám v tom. Umím hledat slabá místa výstupů, při realizaci webu či redesignu. Tuhle zálibu oceníte také při tvorbě responzivního webu.

  4. Umím vidět mezioborové souvislosti

    Marketéři často rozumí jen svému zaměření (SEO, PPC, …). To ale nestačí, dávno frčí multichannel.

    Než zákazník nakoupí, přichází na web opakovaně, z různých kanálů. Je třeba pochopit jejich odlišné role a podle toho s nimi pracovat. A právě to vás naučím. Přemýšlet nad zdroji návštěvnosti komplexně a využít jejich vzájemné synergie. Zvyšuje to účinnost mixu a šetří reklamní rozpočet.

Že vám to stále nestačí? Emotikon: mrknutí, však chápeš Projděte si články na blogu nebo několik pojmů v encyklopedii. Zjistíte, jak o marketingu přemýšlím a jak široký mám v oboru rozhled. Lepší důvod ke spolupráci vám dát neumím.

19 let zkušeností. Přesvědčte se sami:

Roky 2017–2020
Studio Adaptic řídím již 14 let. Nastal čas na změnu. Postupně méně řeším vývoj webů v rámci firmy a více se angažuji jako freelancer a konzultant. 

Roky 2014–2016
Intenzivně se zabývám responzivními weby. Působím jako porotce soutěže WebTop100, kde hodnotím právě kvalitu webů na mobilních zařízeních. 

Roky 2012–2013
Prohlubuji si znalosti internetových strategií, PPC reklamywebové analytiky. Externě poskytuji konzultace řadě dalších agentur, studií a firem. 

Roky 2009–2011
Pracuji na oficiálních webech Jeep.cz, Chrysler.cz, Dodge.cz, pro Whirlpool ČR nebo na mailingu pro kola Scott. 

Roky 2007–2008
V rámci Adapticu pracuji pro Oracle, CK Livingstone, CzechTourism, British Council, FK Mladá Boleslav. A spoustu dalších klientů z oblasti e-commerce. 

Rok 2006
Zakládám vlastní internetové studio Adaptic, kde působím jako ředitel. Věnuji se zde řízení projektů, přípravě internetových strategií, návrhům webů. Zdokonaluji se v User Experience.

Rok 2005
Pro společnost ČSOB Pojišťovna pomáhám vytvořit základní koncepci online marketingu. Začínám se více zabývat použitelností webů. 

Rok 2004
Zajímavé projekty pro významné klienty Actumu, třeba SEO pro ČEZ, koncept webu pro Hyundai či Mitsubishi. Také pracuji pro Carrefour CZ a Portugal.

Roky 2003–2005
Pracuji v agentuře Actum, nejdříve jako kodér a vedoucí oddělení obsahu, později jako SEO konzultantinformační architekt. 

Roky 1999–2002
První setkání s tvorbou webů během studia na Karlově univerzitě. Poté řada vlastních projektů. S jedním z nich jsem později získal 2. místo v soutěži Interzen (+ čestné uznání poroty). 

Kompletní životopis najdete na síti LinkedIn.

Když právě nepracuji…

Zjistěte si, jak velký máte long tail. Video v angličtině Zajímám se o osobní rozvojzážitkovou pedagogiku. Jsem aktivním členem Ligy lesní moudrosti. Rád se toulám krajinou. Lákají mě i delší treky, má největší cesta z Prahy do Francie trvala dva měsíce a ušel jsem bez zastávky 1 800 km. Umím být vytrvalý Emotikon: úsměv

Také mám rodinu (se dvěma báječnými dětmi), takže si užívám i jiných radostí. Těch nejcennějších.

Zaujal jsem vás?

Skvělé! Schůzku si však raději domluvte hned. Mám již téměř plné kapacity a to bohužel omezuje prostor na nové klienty:

Chci se sejít se Štráfeldou