Tato stránka slouží jako kategorie. Přeskočit na seznam zařazených textů.
E-commerce (někdy též e-komerce) je poměrně široký pojem používaný k označení veškerých obchodních transakcí realizovaných za pomoci internetu a dalších elektronických prostředků. E-commerce je tedy společně s dalšími „éčky“ (jako například e-learning) součástí e-business (elektronického podnikání). Obvykle se ještě rozlišuje podle cílové skupiny na B2B e-commerce (zaměřenou na obchodníky) a B2C e-commerce (zaměřenou na konečné zákazníky).
Nosným prvkem e-commerce jsou především internetové obchody a s nimi související problematika. Patří sem i většina činností spadajících pod elektronický marketing, např. online reklama, email marketing, nejrůznější affiliate programy a všechny aktivity na podporu internetového obchodování. V širším pojetí mohou do pojmu e-commerce patřit i jakékoliv webové stránky, které nabízí konkrétní produkty či služby a umožňují i jejich objednávku například e-mailem.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Odkazy v kategorii E-commerce
Do kategorie E-commerce je nyní zařazeno 15 textů:
- B2B – pojem v encyklopedii
- B2C – pojem v encyklopedii
- Bundle – pojem v encyklopedii
- Cross-selling – pojem v encyklopedii
- E-business – pojem v encyklopedii
- E-shop – pojem v encyklopedii
- Microsite – pojem v encyklopedii
- Nákupní cyklus – pojem v encyklopedii Obsáhlé
- Nákupní košík – pojem v encyklopedii
- Nákupní proces – pojem v encyklopedii
- ROPO efekt – pojem v encyklopedii
- STDC framework – pojem v encyklopedii Mega článek
- Transakční e-mail – pojem v encyklopedii
- Up-selling – pojem v encyklopedii
- USP – jedinečný prodejní argument – pojem v encyklopedii