Transkační e-mail je elektronická zpráva informující o akci, kterou jsme provedli na webu. Nejčastěji to bývá objednávka v e-shopu, potvrzení přihlášení k newsletteru, shrnutí zadaných osobních údajů či odkaz na stránku pro změnu hesla.
Na rozdíl od běžných marketingových e-mailů mívají transakční maily několikanásobně vyšší míru otevření, mívají větší doručitelnost apod. Proto se s nimi v e-mail marketingu pracuje odlišně, než třeba s e-maily propagačními (například bývají rozesílány z odlišné subdomény, protože mají lepší skóre).
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.