Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Welcome e-mail

Uvítací e-mail (anglicky welcome email) je jednorázová elektronická zpráva, kterou marketéři v rámci e-mail marketingu zasílají uživatelům při registraci do webové aplikace, nebo třeba při přihlášení k odběru newsletteru. Jde o jeden z druhů děkovacích e-mailů.

Jestliže je welcome e-mail správně navržený a mluví-li jazykem cílové skupiny, zvyšuje afinitu ke značce a pravděpodobnost, že uživatel nakoupí či navýší svou útratu. 

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

Osvědčený obsah uvítacího e-mailu

Nic nepokazíte, když zvážíte následující obsah:

„Vítací e-maily mívají míru otevření 86,03 %.“

— GetResponse v článku Email Marketing Benchmarks, 2020

Personalizace

U welcome mailů obvykle znáte iniciály uživatele, minimálně jméno a příjmení. Využijte toho a oslovte uživatele jménem. „Vážený pane Štráfeldo“ na začátku zprávy uživatele naladí úplně jinak než „Dobrý den“.

Tip pro zvýšení doručitelnosti

Zasíláte-li uvítací e-mail člověku, kterému chcete dále posílat e-maily či newslettery, požádejte ho, aby si zasílací adresu přidal ve svém mailovém programu mezi kontakty. To zajistí, že mu vaše pošta nebude padat do složky se spamem.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 004 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.