Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Welcome e-mail

Uvítací e-mail (anglicky welcome email) je jednorázová elektronická zpráva, kterou marketéři v rámci e-mail marketingu zasílají uživatelům při registraci do webové aplikace, nebo třeba při přihlášení k odběru newsletteru. Jde o jeden z druhů děkovacích e-mailů.

Jestliže je welcome e-mail správně navržený a mluví-li jazykem cílové skupiny, zvyšuje afinitu ke značce a pravděpodobnost, že uživatel nakoupí či navýší svou útratu. 

Osvědčený obsah uvítacího e-mailu

Nic nepokazíte, když zvážíte následující obsah:

„Vítací e-maily mívají míru otevření 86,03 %.“

GetResponse v článku Email Marketing Benchmarks, 2020

Personalizace

U welcome mailů obvykle znáte iniciály uživatele, minimálně jméno a příjmení. Využijte toho a oslovte uživatele jménem. „Vážený pane Štráfeldo“ na začátku zprávy uživatele naladí úplně jinak než „Dobrý den“.

Tip pro zvýšení doručitelnosti

Zasíláte-li uvítací e-mail člověku, kterému chcete dále posílat e-maily či newslettery, požádejte ho, aby si zasílací adresu přidal ve svém mailovém programu mezi kontakty. To zajistí, že mu vaše pošta nebude padat do složky se spamem.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.