Píšu o internet marketingu. Na rozdíl od slovníčku a encyklopedie, kde se snažím srozumitelně vysvětlit obecné pojmy, se v článcích zabývám hlavně principy, návody a osvědčenými postupy. Také zde komentuji důležité novinky a trendy. Užijte si je!
Klienti se mě často ptají, kolik by měli do PPC reklamy investovat. A kroutí hlavami, když mluvím o částkách blízkých nekonečnu. Ale je to tak. Přivádí-li reklama zákazníky, neškrťte ji rozpočtem!
Na Google stále přibývá možností, jak ovlivnit podobu výsledků vyhledávání. K odkazu lze přidat hodnocení a cenu produktů, fotografii autora textu apod. Při stejném umístění tak získáte více návštěvníků – až o desítky procent.
Je to známé pravidlo. Chcete-li být na internetu vidět, pravidelně publikujte kvalitní obsah. Pomůžete si ve vyhledávačích, návštěvníci se naučí pravidelně vracet a v jejich očích si tím budujete značku. Víte však, že obsah může webu i škodit?
FeedBurner nově přidává do odkazů v RSS kanálu kampaňové parametry. Jejich základní nastavení však obsahuje dvojtečku, kvůli které nefunguje přesměrování v některých redakčních systémech, zejména ve WordPressu. Odběratel RSS kanálu se tak na web nedostane. Přečtete si srozumitelný návod, jak chybu napravit.
Teorie říká, že účinnost webu lze zlepšit použitím výzvy k akci. Například přejmenovat tlačítko „Objednávka“ na „Objednejte si…“. V praxi se však zapomíná, že aby výzva k akci opravdu fungovala, návštěvník musí chápat, jaký prospěch mu vykonání akce přinese a co přesně po něm chceme. Jak ukáži na příkladu, návštěvníka je nutno „vést za ručičku“.