Štráfeldův blog
Píšu o internet marketingu. Na rozdíl od encyklopedie, kde se snažím srozumitelně vysvětlit obecné pojmy, se v článcích zabývám hlavně principy, návody a osvědčenými postupy. Také zde komentuji důležité novinky a trendy. Užijte si je!
Grafický rozcestník na úvodní stránce
10. června 2009 | 6 komentářůÚvodní stránka webu obvykle plní několik úkolů, například informuje návštěvníka o účelu prezentace nebo mu poskytuje nejnovější aktuality. Především však slouží jako rozcestník k nejdůležitějším podstránkám. Chceme-li některé z těchto podstránek opravdu zvýraznit, upoutáme na ně pozornost pomocí speciálního grafického panelu.
Ergonomie firemního intranetu
8. dubna 2009Dušan Janovský nedávno publikoval zajímavý spot o nejčastějších problémech firemních intranetů. Letmo se dotkl i ergonomie intranetu a časté neochoty firem do jejího zlepšování investovat. Při čtení mě napadl užitečný vzoreček na počítání návratnosti investic do podobných zlepšení. Třeba se bude hodit i vám.
Ovlivní komunity firemní komunikaci?
22. března 2009 | Jeden komentářZákazníci stále častěji požadují využití nových trendů při zvyšování viditelnosti firemního webu. SEO, PPC a email marketing jsou dnes standardem, kdo chce být o krok napřed, experimentuje s komunitními weby. Ty mají obrovský potenciál, ale zároveň vyžadují určitou otevřenost firemní komunikace. Avšak k té zatím ve většině firem není vůle.
Zájmově orientovaná reklama na dosah
16. března 2009 | Dva komentářePřed čtyřmi dny oznámil vyhledávač Google zahájení testování nového způsobu reklamního cílení, tzv. zájmově orientované reklamy. Na rozdíl od dosud používané kontextové reklamy se inzeráty a grafické reklamní prvky nebudou zobrazovat podle obsahu stránky, ale podle zájmů a zálib konkrétního návštěvníka.
32 hodin na internetu měsíčně
10. března 2009Podle nejnovější tiskové zprávy Mediaresearch strávil v lednu 2009 průměrný uživatel českého internetu surfováním téměř 32 hodin měsíčně, což je o 5 hodin více než loni. Zpráva obsahuje i další zajímavé sociodemografické údaje a popisuje změny v návycích internetových uživatelů v ČR ve srovnání s loňským rokem.