Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Blog

Píšu o internet marketingu. Na rozdíl od slovníčkuencyklopedie, kde se snažím srozumitelně vysvětlit obecné pojmy, se v článcích zabývám hlavně principy, návody a osvědčenými postupy. Také zde komentuji důležité novinky a trendy. Užijte si je!

Zájmově orientovaná reklama na dosah

Před čtyřmi dny oznámil vyhledávač Google zahájení testování nového způsobu reklamního cílení, tzv. zájmově orientované reklamy. Na rozdíl od dosud používané kontextové reklamy se inzeráty a grafické reklamní prvky nebudou zobrazovat podle obsahu stránky, ale podle zájmů a zálib konkrétního návštěvníka.

Zobrazit celý článek…

32 hodin na internetu měsíčně

Podle nejnovější tiskové zprávy Mediaresearch strávil v lednu 2009 průměrný uživatel českého internetu surfováním téměř 32 hodin měsíčně, což je o 5 hodin více než loni. Zpráva obsahuje i další zajímavé sociodemografické údaje a popisuje změny v návycích internetových uživatelů v ČR ve srovnání s loňským rokem.

Zobrazit celý článek…

Nepřítomnost na pracovišti

Jakmile opouštíte kancelář na den a více, měli byste o tom dát vědět, minimálně automatickou odpovědí na příchozí emaily. Na delší plánovanou absenci je vhodné upozornit s předstihem. Že jde o základní slušnost? Přesto se mi opakovaně stává, že se projekt zpozdí kvůli nečekané dovolené klienta. Proto si dnes dovolím malé kázání.

Zobrazit celý článek…

Vyhledávací dotazy se prodlužují

Lidé stále častěji hledají ve vyhledávačích zadáním víceslovných frází. Více než polovina všech vyhledávacích dotazů položených v USA se skládá ze tří a více slov, více než třetina pak ze čtyř a více slov. Long tail se postupně zvětšuje.

Zobrazit celý článek…

Aktuální podíly vyhledávačů v ČR

Již dva roky platí, že vyhledávač Seznam používají cca dvě třetiny uživatelů českého internetu, vyhledávač Google pak necelá třetina. Tím jsme spolu s Ruskem, Čínou a Koreou ve světě raritou – ve všech ostatních zemích je Google ve vyhledávání jasnou jedničkou. I v ČR však svůj podíl postupně zvyšuje.

Zobrazit celý článek…



Nezávazná poptávka

  (volitelné)