Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Štráfeldův blog

Píšu o internet marketingu. Na rozdíl od encyklopedie, kde se snažím srozumitelně vysvětlit obecné pojmy, se v článcích zabývám hlavně principy, návody a osvědčenými postupy. Také zde komentuji důležité novinky a trendy. Užijte si je!

Responzivní maily: návod na kódování

3. října 2013 4 min. čtení

E-maily čte na mobilních zařízeních už skoro 50 % příjemců. A číslo prudce stoupá. Firmy však stále posílají newslettery v nevhodném formátu. Zveřejňuji proto zdarma návod na kódování šablon responzivních e-mailů.

Zobrazit celý článek

Jak funguje EdgeRank

2. srpna 2013 2 min. čtení

EdgeRank je speciální algoritmus, kterým sociální síť Facebook určuje, kdo příspěvky dané stránky či uživatele uvidí na své zdi (news feedu). EdgeRank v podstatě vypovídá o vztahu fanouška k danému příspěvku a stránce, kde byl příspěvek publikován.

Zobrazit celý článek

Nekvalitní obsah webu ubližuje!

19. března 2011 3 min. čtení

Je to známé pravidlo. Chcete-li být na internetu vidět, pravidelně publikujte kvalitní obsah. Pomůžete si ve vyhledávačích, návštěvníci se naučí pravidelně vracet a v jejich očích si tím budujete značku. Víte však, že obsah může webu i škodit?

Zobrazit celý článek

FeedBurner + WordPress = chyba

18. prosince 2009 3 min. čtení Dva komentáře

FeedBurner nově přidává do odkazů v RSS kanálu kampaňové parametry. Jejich základní nastavení však obsahuje dvojtečku, kvůli které nefunguje přesměrování v některých redakčních systémech, zejména ve WordPressu. Odběratel RSS kanálu se tak na web nedostane. Přečtete si srozumitelný návod, jak chybu napravit.

Zobrazit celý článek

Účinnější výzva k akci

7. prosince 2009 3 min. čtení Čtyři komentáře

Teorie říká, že účinnost webu lze zlepšit použitím výzvy k akci. Například přejmenovat tlačítko „Objednávka“ na „Objednejte si…“. V praxi se však zapomíná, že aby výzva k akci opravdu fungovala, návštěvník musí chápat, jaký prospěch mu vykonání akce přinese a co přesně po něm chceme. Jak ukáži na příkladu, návštěvníka je nutno „vést za ručičku“.

Zobrazit celý článek

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.