Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Event-triggered e-mail

Jako event-triggered e-maily se v e-mail marketingu označují elektronické zprávy zasílané příjemcům v závislosti na nějaké události, obvykle na základě jejich předchozích nákupů nebo na informacích, které již dříve poskytli.

Například event-triggered mail zasílaný cestovní kanceláří po skončení zájezdu může obsahovat anketu o spokojenosti se službami a zároveň tak klienta vybídnout k napsání recenze akce či k úvahám nad další objednávkou.

Podobným způsobem může internetový obchod s elektronikou nabídnout po dvou týdnech od objednávky související zboží (cross-selling). Nebo společnost prodávající bicykly může svému zákazníkovi po dvou letech poskytnout slevu na nákup kola nového (up-selling).

Událostí spouštějící odeslání mailu může být také svátek či narozeniny příjemce. Zasílání event-triggered mailů proto vyžaduje velmi dobrý přehled o jednotlivých zákaznících a úzce souvisí se stále se rozšiřujícím využíváním nejrůznějších CRM systémů.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

 

Zprávy posílám cca 8 × ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.