Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Nákupní proces

Jako nákupní proces se označuje ta část e-shopu, která zákazníkovi umožňuje objednání zboží poté, co si ho vybral v katalogu. Patří sem tedy nákupní košík a případně i mezikošík, stránka s výběrem platby a dopravy, stránka pro vyplnění osobních a fakturačních údajů a nakonec děkovací stránka, která se zobrazí po odeslání objednávky.

Podoba nákupního procesu značně ovlivňuje konverzní poměr obchodu a tím i jeho tržby. Ideální řešení však neexistuje, záleží na sortimentu, cílových skupinách a mnoha dalších parametrech. Některé e-shopy mají celý nákupní proces na jedné stránce, jinde se spíše osvědčuje rozdělení do více kroků.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.