Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Nákupní proces

Jako nákupní proces se označuje ta část e-shopu, která zákazníkovi umožňuje objednání zboží poté, co si ho vybral v katalogu. Patří sem tedy nákupní košík a případně i mezikošík, stránka s výběrem platby a dopravy, stránka pro vyplnění osobních a fakturačních údajů a nakonec děkovací stránka, která se zobrazí po odeslání objednávky.

Podoba nákupního procesu značně ovlivňuje konverzní poměr obchodu a tím i jeho tržby. Ideální řešení však neexistuje, záleží na sortimentu, cílových skupinách a mnoha dalších parametrech. Některé e-shopy mají celý nákupní proces na jedné stránce, jinde se spíše osvědčuje rozdělení do více kroků.

Pokud vám článek pomohl, pomozte mi na oplátku vy a nechte mi recenzi.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.