Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Školení na míru

Občas mě firmy oslovují s poptávkou po školení na míru. Naposledy to byl velkoobchodní výrobce spotřebních produktů, který nebyl spokojený s výší prodejů konečným zákazníkům. Ty přes své e-shopy realizují jeho B2B partneři. Společnost správně usoudila, že svou pozici na trhu významně posílí, pokud pomůže svým odběratelům zlepšit jejich e-shopy. Školení, které tak jejich obchodní partneři získali zdarma, pro ně zároveň bylo příjemným benefitem a posílilo vzájemnou spolupráci.

Připravil jsem praktický seminář na míru, jehož hlavním obsahem byla identifikace hlavních chyb na zúčastněných e-shopech. A samozřejmě ukázky, jak by to mělo vypadat správně. Od struktury e-shopu, přes detaily produktů, podobu stránek kategorií, kvalitu výsledků vyhledávání až po objednávkový proces. Na destopu i na mobilních telefonech. Zároveň jsme si řekli spoustu praktických tipů k případnému redesignu e-shopu – jak správně vytvořit zadání a vybrat developera, jak s ním nastavit spolupráci, jak postupovat při přebírání jednotlivých fází a na co nezapomenout při spouštění e-shopu. Obchodní partneři byli nadšení!

Podobné školení na míru rád připravím i pro vaši firmu.

Na jaká témata školím

Témata školení, která umím připravit, jsou myslím zřejmá třeba z výběru pojmů v encyklopedii digitálního marketingu. Obecně jsou to:

Pokud byste potřebovali školení na téma, ve kterém nemám potřebnou hloubku zkušeností, doporučím vám vhodného lektora. Nebo, pokud to bude dávat smysl s dalšími tématy školení, přizvu si druhého lektora na pomoc a vytvoříme školení ve dvou. To už sice bývá nákladnější, ale zase mnohem intenzivnější a za stejný čas zvládneme jít více do hloubky.

Výhody školení na míru

Jak postupuji

  1. Domluvíme cíle a kontext školení

    Na jaké téma potřebujete školení, kolik lidí se zúčastní, jaké mají znalosti, na jakých pozicích u vás pracují. Jak si školení představujete, kolik peněz a času zaměstnanců mu chcete věnovat. Jaký termín by se vám ideálně hodil.

  2. Teorie, praxe, nebo obojí

    Podle tématu školení také dohodneme, zda má školení do firmy přinést spíše znalosti (tj. chcete získat co nejvíce know-how). Nebo byste raději praktičtěji zaměřený workshop – ten je vhodný například na seznámení s nástroji typu Google Analytics, případně na důkladnější „osahání“ tématu.

  3. Navrhnu osnovu školení

    Podle vašich požadavků připravím osnovu školení a následně pak prezentaci. Obojí si u vás nechám před školením schválit, abychom se ujistili, že jsme se vzájemně správně pochopili.

Cena školení

Cenu školení na míru počítám jednoduše – sazbou 1 500 Kč/hod.

Půjde-li například o celodenní školení u vás ve firmě v Praze, kam si nepočítám dopravu, přičemž příprava školení si vyžádá dalších 8 hodin, vejdeme se do 24 000 Kč.

Zaujalo vás školení?

Výborně. Kontaktujte mě tedy co nejdříve a domluvíme podrobnosti:

Poptat školení u Štráfeldy