Školení na míru
Občas mě firmy oslovují s poptávkou po školení na míru. Naposledy to byl velkoobchodní výrobce spotřebních produktů, který nebyl spokojený s výší prodejů konečným zákazníkům. Ty přes své e-shopy realizují jeho B2B partneři. Společnost správně usoudila, že svou pozici na trhu významně posílí, pokud pomůže svým odběratelům zlepšit jejich e-shopy. Školení, které tak jejich obchodní partneři získali zdarma, pro ně zároveň bylo příjemným benefitem a posílilo vzájemnou spolupráci.
Připravil jsem praktický seminář na míru, jehož hlavním obsahem byla identifikace hlavních chyb na zúčastněných e-shopech. A samozřejmě ukázky, jak by to mělo vypadat správně. Od struktury e-shopu, přes detaily produktů, podobu stránek kategorií, kvalitu výsledků vyhledávání až po objednávkový proces. Na destopu i na mobilních telefonech. Zároveň jsme si řekli spoustu praktických tipů k případnému redesignu e-shopu – jak správně vytvořit zadání a vybrat developera, jak s ním nastavit spolupráci, jak postupovat při přebírání jednotlivých fází a na co nezapomenout při spouštění e-shopu. Obchodní partneři byli nadšení!
Podobné školení na míru rád připravím i pro vaši firmu.
Na jaká témata školím
Témata školení, která umím připravit, jsou myslím zřejmá třeba z výběru pojmů v encyklopedii digitálního marketingu. Obecně jsou to:
- základy digitálního marketingu
- internetové technologie, nástroje a aplikace
- vývoj a redesign webu či e-shopu z pohledu majitele nebo managera
- internetové strategie a taktiky
- UX, použitelnost a zvyšování efektivity webu
- optimalizace pro vyhledávače
- PPC reklama (kromě reklamy na sociálních sítích, té moc nerozumím)
- webová a zákaznická analytika
- management a procesy kolem internetového projektu, vztahy s dodavateli
Pokud byste potřebovali školení na téma, ve kterém nemám potřebnou hloubku zkušeností, doporučím vám vhodného lektora. Nebo, pokud to bude dávat smysl s dalšími tématy školení, přizvu si druhého lektora na pomoc a vytvoříme školení ve dvou. To už sice bývá nákladnější, ale zase mnohem intenzivnější a za stejný čas zvládneme jít více do hloubky.
Výhody školení na míru
- cíle, obsah, forma i termín školení se zcela přizpůsobí potřebám vaší firmy
- přijedu za vámi do kanceláří, což šetří čas vašich zaměstnanců
- od určitého počtu účastníků to vychází levněji, než posílat každého na obvyklé komerční školení zvlášť
- společné školení sjednotí úroveň znalostí ve firmě a lidé pak na digitálních projektech lépe spolupracují
- interní školení a workshopy mívají úplně jinou atmosféru
Jak postupuji
-
Domluvíme cíle a kontext školení
Na jaké téma potřebujete školení, kolik lidí se zúčastní, jaké mají znalosti, na jakých pozicích u vás pracují. Jak si školení představujete, kolik peněz a času zaměstnanců mu chcete věnovat. Jaký termín by se vám ideálně hodil.
-
Teorie, praxe, nebo obojí
Podle tématu školení také dohodneme, zda má školení do firmy přinést spíše znalosti (tj. chcete získat co nejvíce know-how). Nebo byste raději praktičtěji zaměřený workshop – ten je vhodný například na seznámení s nástroji typu Google Analytics, případně na důkladnější „osahání“ tématu.
-
Navrhnu osnovu školení
Podle vašich požadavků připravím osnovu školení a následně pak prezentaci. Obojí si u vás nechám před školením schválit, abychom se ujistili, že jsme se vzájemně správně pochopili.
Cena školení
Cenu školení na míru počítám jednoduše – sazbou 1 500 Kč/hod.
Půjde-li například o celodenní školení u vás ve firmě v Praze, kam si nepočítám dopravu, přičemž příprava školení si vyžádá dalších 8 hodin, vejdeme se do 24 000 Kč.
Zaujalo vás školení?
Výborně. Kontaktujte mě tedy co nejdříve a domluvíme podrobnosti: