Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Publikační plán

Publikační plán je strategický dokument z oblasti obsahového marketingu. Můžete si ho představit jako jednoduchou tabulku obsahující nápady na další textový a vizuální obsah, který chceme v budoucnu zveřejnit na různých marketingoých kanálech. Například na firemním blogu, wiki, na jednotlivých sociálních sítích apod.

Ve skutečnosti je to ale složitější. Publikační plán není jen seznam uvažovaných témat, ale srozumitelně zformulovaný výstup obsahové strategie. Vychází z dalších kroků, jako je analýza klíčových slov, content gap analýza, analýza aktivit konkurence apod. A především z důkladné znalosti cílové skupiny, jejích potřeb a informací, které potenciální zákazníci hledaji či potřebuji k uzavření obchodu.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.