Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Moodboard

Moodboard (někdy také mood board) je vizualizace toho, jak bude budoucí grafický návrh vypadat. A hlavně, jak bude působit na uživatele. Obvykle jde o koláž z obrázků, fontů, barev a dalších prvků stránky, ze které je jasně patrný styl budoucího webu. A také emoce, které bude nový web v návštěvnících vyvolávat.

Na první pohled může moodboard vypadat jako náhodné seskupení obrázků a textů, ale za jeho vznikem většinou stojí pečlivá práce grafika. Moodboard je jakýsi předstupeň před tvorbou finálního grafického návrhu, který slouží k ověření, že zadavatel i grafik vnímají zadání stejně. Může ušetřit práci s překreslováním grafiky, pokud by se ukázalo, že každý vnímá vhodný styl jinak.

Hotový moodboard také můžeme otestovat na uživatelích, nechat je například popsat emoce, které v nich vytváří. Ověříme tak, že při vývoji webu jdeme správným směrem. Že moodboard je v souladu s dříve definovanou tonalitou komunikace značky.

Po schválení moodboardu pak následuje kreslení finální grafiky. Grafik si vezme wireframy, které dostal jako součást zadání a ty pak rozpracuje ve stejném stylu, jako má moodboard.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.