Tonalita komunikace (anglicky tone of voice, případně brand voice) popisuje způsob, jakým značka mluví:
- Tyká značka, nebo vyká?
- Používá značka nějaká pro sebe charakteristická slovní spojení?
- A jak značka mluví o sobě? Jak si říká?
- Působí odborně a možná trochu studeně, nebo spíš vřele a kamarádsky, i když třeba nepřesně?
- Je značka konzistentní napříč všemi komunikačními kanály?
- A ladí tonalita komunikace s archetypem značky a s celkovou firemní identitou?
Jasně definovaná tonalita komunikace pomáhá značce odlišit se od konkurence. Je to další práh, který ovlivňuje, jak lidé brand vnímají.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.