Tonalita komunikace (anglicky tone of voice, případně brand voice) popisuje způsob, jakým značka mluví:
- Tyká značka, nebo vyká?
- Používá značka nějaká pro sebe charakteristická slovní spojení?
- A jak značka mluví o sobě? Jak si říká?
- Působí odborně a možná trochu studeně, nebo spíš vřele a kamarádsky, i když třeba nepřesně?
- Je značka konzistentní napříč všemi komunikačními kanály?
- A ladí tonalita komunikace s archetypem značky a s celkovou firemní identitou?
Jasně definovaná tonalita komunikace pomáhá značce odlišit se od konkurence. Je to další práh, který ovlivňuje, jak lidé brand vnímají.
Pokud vám článek pomohl, pomozte mi na oplátku vy a nechte mi recenzi.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.