Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Tonalita komunikace značky

Tonalita komunikace (anglicky tone of voice, případně brand voice) popisuje způsob, jakým značka mluví:

  • Tyká značka, nebo vyká?
  • Používá značka nějaká pro sebe charakteristická slovní spojení?
  • A jak značka mluví o sobě? Jak si říká?
  • Působí odborně a možná trochu studeně, nebo spíš vřele a kamarádsky, i když třeba nepřesně?
  • Je značka konzistentní napříč všemi komunikačními kanály?
  • A ladí tonalita komunikace s archetypem značky a s celkovou firemní identitou?

Jasně definovaná tonalita komunikace pomáhá značce odlišit se od konkurence. Je to další práh, který ovlivňuje, jak lidé brand vnímají.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.