Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Firemní identita (corporate identity)

Většina lidí vnímá firemní identitu jako grafické zpodobnění firemní prezentace, tj. její barvy, logo, fonty, 3D maskota apod. Ve skutečnosti by se však mělo množině těchto prvků říkat firemní styl či firemní design.

Firemní identita je totiž corporate designu nadřazená, protože neřeší pouze vizuální podobu, jak se značka představuje veřejnosti. Mezi témata firemní identity patří také:

Firemní identita tedy odpovídá na otázku, kým se firma cítí být (a zaké, jak ji reálně lidé vnímají, tzv. obraz firmy).

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

 

Zprávy posílám cca 8 × ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.



Nezávazná poptávka

  (volitelné)