Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

3D vizualizace

3D vizualizace je trojrozměrná simulace skutečnosti vytvořená pomocí speciálního software. Síla 3D vizualizace na internetu spočívá ve schopnosti získat si rychle pozornost návštěvníka a během chvilky mu sdělit velké množství informací. Zároveň 3D vizualizace výborně působí na emoce (podobně jako kvalitní fotografie) a na podvědomé úrovni podporují pocit, že provozovatel webu je moderní a kreativní.

3D vizualizace v online marketingu

V digitálním marketingu nachází dnes 3D vizualizace mnoho využití:

  1. 3D vizualizace interiérů a exteriérů

    Spousta e-shopů využívá takzvané virtuální prohlídky, kdy si návštěvník webu může zobrazit interiér prodejny, otáčet se v ní o 360° a libovolně jí procházet. Virtuální prohlídka může být také součástí prezentace firmy v Google Maps. Můžete na web napsat, že máte skladem 5 000 výrobků, ale když je potenciální zákazník sám uvidí vyskládané na policích, působí to mnohem přesvědčivěji.

    Stejně dobře bude 3D vizualizace fungovat na webu hotelu, dokáže představit developerský projekt, zámek či reference architektů. 3D vizualizace také usnadňují výběr místa k sezení v divadlech nebo třeba nákup letenek.

  2. 3D postavičky a maskoti

    Už v roce 2006 jsme si v Adapticu navrhli maskota v podobě kolibříka. Měli jsme ho na webu v různých pózách podle sekcí (třeba pošťáka u kontaktů), používali jsme ho v prezentacích pro klienty apod. Velice se nám to osvědčilo, 3D postavička dokáže ozvláštnit firemní identitu a podstatně zvýšit zapamatovatelnost značky. Znáte Alzáka, že ano?

    Postup navrhování 3D postavičky

    Postup navrhování 3D postavičky kolibříka, kterou jsme používali jako maskota ve společnosti Adaptic, dávno před tím, než přišla Alza se svým mimozemšťanem

  3. 3D vizualizace výrobků

    U složitých výrobků se často používají 3D animace, které představují jejich funkčnost nebo možnosti jejich použití. Výborně také fungují nejrůznější 3D konfigurátory, které zákazníkpům usnadňují výběr. Třeba na webu automobilky si tak můžete snadno vyzkoušet, jak bude vaše auto vypadat s různými disky nebo s doplňkovou výbavou.

  4. 3D reklamní klipy

    3D vizualizace nabízí obrovské možnosti také v reklamě. Od tvorby netradičních bannerů odolných vůči bannerové slepotě přes neobvyklé reklamní klipy publikované na firemním YouTube kanálu až po virální sdělení šířená přes sociální sítě.

  5. 3D hry

    Jednou z nejdražších možností využití 3D vizualizace je vývoj her a jejich následné šíření za pomocí internetu. Může jít o jednoduché hříčky, které návštěvníka webu krátce pobaví. Ale také o složité hry fungující na principu advergamingu, které mají vytvořit vztah hráče k nějakému produktu či posílit brand.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

 

Zprávy posílám cca 8 × ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.



Nezávazná poptávka

  (volitelné)