Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Advergaming

Slovo advergaming vzniklo složením dvou anglických slov – advertisementgaming. Advergaming tedy znamená něco jako „propagace hraním“. Označují se tak marketingové aktivity, které k šíření reklamních sdělení využívají počítačové hry.

Advergaming na internetu

Internet se stal pro advergaming zlatým médiem. Umožňuje zasáhnout mnohem větší skupinu, než jsou hráči desktopových her, a také usnadňuje následnou propagaci her samotných. Významně se na tom podílí i sociální sítě.

Proti jiným reklamním formátům má advergaming výhodu v tom, že uživatelům obsažená reklama nevadí. Chápou ji jako cenu za svou zábavu. Existují dokonce celé portály zaměřené na online hry. Hráči si své oblíbené hry radostně přidávají do záložek, diskutují o nich ve fórech a upozorňují na ně přátele. V tomto směru se přímo nabízí propojit advergaming a virální marketing na specializované microsite.

K čemu je advergaming užitečný?

Vývoj vlastní hry může přinést řadu výhod:

Advergaming (ilustrace)

Hraní her je navíc příjemnou činností. Proto je ostatně lidé vyhledávají. Vaše logo umístěné ve hře či některé konkrétní reklamní sdělení si spojí s těmito příjemnými pocity. Advergaming je proto psychologicky mnohem účinnější než třeba televizní reklama.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

 

Zprávy posílám cca 8 × ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.



Nezávazná poptávka

  (volitelné)