Jako AdBlock nebo řidčeji AdBlocker se nazývají rozšíření a doplňky do prohlížeče, které automaticky blokují zobrazování reklamy. Existují také speciální aplikace, které umožňují blokování reklamy v chytrých telefonech.
Rozšiřování AdBlocků mezi návštěvníky je obzvláště nepříjemné pro provozovatele webů, jejichž obchodní model je založený právě na zobrazovaní reklamy. Těmto webům pak klesají příjmy a nemohou tedy investovat do vytváření dalšího obsahu, který by návštěvníky zajímal.
Pokud vám článek pomohl, pomozte mi na oplátku vy a nechte mi recenzi.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.