Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Corporate design

Corporate design (nebo také jednotný vizuální styl) je tím, co většina lidí nesprávně označuje jako corporate identity. Zabývá se vizuální prezentací firmy navenek. Tak, aby byla tato prezentace s danou značkou snadno identifikovatelná a jednoduše zapamatovatelná.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

Nejčastější prvky corporate designu

Na jednotním vizuálním stylu značky se nejvíce podílí tyto prvky: 

Jaké materiály corporate design řeší

  • merkantilní tiskoviny (vizitky, hlavičkové papíry, obálky)
  • firemní dokumenty (šablony zpráv, smlouvy)
  • reklama (katalogy, letáky, inzeráty)
  • mantinely pro hlavní firemní web a další firemní microsite
  • elektronické dokumenty (šablony pro e-mail či projektor)

Grafický manuál

Hlavním nástrojem, který ve firmě standardizuje jednotný firemní styl, je tzv. grafický manuál (někdy též corporate design manuál). Tento dokument přesně popisující jednotlivé součásti firemního designu a definuje způsoby, jak s nimi lze nakládat (např. varianty loga, přípustné vzory vizitek atd.).

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 004 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.