Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Cena za akci (CPA)

Cena za akci, neboli CPA z anglického cost per action, je model platby za reklamu, kdy zadavatel reklamy neplatí za počty zobrazení nebo za čas, po který se reklama zobrazuje, ale za vykonanou akci. Obvykle za nějaký typ konverze – poptávku, objednávku, lead, stažení demoverze programu apod. Tento model je pro inzerenta velmi výhodný, protože nenese žádné riziko. Návštěvnost, kterou takto získá a není pro něj relevantní, neplatí.

Témuž modelu se říká i PPA (pay per action), nedíváme-li se pohledem majitele inzertního prostoru, ale pohledem inzerenta.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.