Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Výkonnostní marketing

Jako výkonnostní marketing se na internetu označují marketingové aktivity zaměřené na získávání konverzí (objednávek, poptávek…). Na rozdíl od obecného budování značky se snažíme důkladně měřit, vyhodnovat a postupně zlepšovat jednotlivé kroky:

  1. Hledáme marketingové kanály, které nám mohou přivést kvalitifkované návštěvníky.
  2. Propagujeme se v nich co nejjefektivnější reklamou.
  3. Přivedené návštěvníky se snažíme přeměnit v zákazníky.
  4. Důležitou součástí výkonnostního marketingu je také průběžné ladění webu (obvykle pomocí A/B testování) tak, aby měl co nejlepší konverzní poměr.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 004 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.