Jako výkonnostní marketing se na internetu označují marketingové aktivity zaměřené na získávání konverzí (objednávek, poptávek…). Na rozdíl od obecného budování značky se snažíme důkladně měřit, vyhodnovat a postupně zlepšovat jednotlivé kroky:
- Hledáme marketingové kanály, které nám mohou přivést kvalitifkované návštěvníky.
- Propagujeme se v nich co nejjefektivnější reklamou.
- Přivedené návštěvníky se snažíme přeměnit v zákazníky.
- Důležitou součástí výkonnostního marketingu je také průběžné ladění webu (obvykle pomocí A/B testování) tak, aby měl co nejlepší konverzní poměr.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.