Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Výkonnostní marketing

Jako výkonnostní marketing se na internetu označují marketingové aktivity zaměřené na získávání konverzí (objednávek, poptávek…). Na rozdíl od obecného budování značky se snažíme důkladně měřit, vyhodnovat a postupně zlepšovat jednotlivé kroky:

  1. Hledáme marketingové kanály, které nám mohou přivést kvalitifkované návštěvníky.
  2. Propagujeme se v nich co nejjefektivnější reklamou.
  3. Přivedené návštěvníky se snažíme přeměnit v zákazníky.
  4. Důležitou součástí výkonnostního marketingu je také průběžné ladění webu (obvykle pomocí A/B testování) tak, aby měl co nejlepší konverzní poměr.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.