Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Vylučující klíčové slovo

Vylučující klíčová slova slouží v PPC systémech jako stopka. Pokud tedy klíčové slovo přidám do své reklamní kampaně jako vylučovací, uživateli vyhledávače, který hledal frázi obsahující dané klíčové slovo, se můj inzerát vůbec nezobrazí.

K čemu je to užitečné

Vylučovací klíčová slova tak slouží k lepšímu zacílení kampaně ve vyhledávači. Představte si například, že provozujete cestovní kancelář a vozíte turisty na Madagaskar. Najednou se však v kinech objeví film Madagaskar a velká část hledajících nemá potenciál si od vás něco koupit. Prvním krokem by tedy mělo být přidání vylučujících slov jako „film“, „kino“, „vstupenky“ apod. Pak se lidem hledajícím fráze jako „film madagaskar“ vaše inzeráty nezobrazí.

Stejně to bude fungovat, pokud nabízíte nějakou službu, kterou lidé hledají „levně“ nebo „zdarma“. Pak je vhodné tyto fráze přidat jako vylučující klíčová slova. Většině e-shopů se také vyplatí vyloučit slova, jako jsou „bazar“, „aukro“, „použité“ či „servis“.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.