Branding je název značně bolestivé tetovací techniky odvozené od značkování dobytka. Stejně se však v marketingu označují úpravy firemních materiálů podporující budování značky (brandu). Obrandovat firemní automobilovou flotilu znamená auta přebarvit na firemní barvy. Branding dárkových předmětů obvykle představuje umístení loga či sloganu na daný předmět.
Lidé často pojem branding zaměňují s brand buildigem, tedy s budováním značky. Ale branding neřeší strategii značky, její hodnoty, misi a vizi apod. Ve skutečnosti branding znamená pouze dát firemním materiálům korporátní grafickou podobu.
Pokud vám článek pomohl, pomozte mi na oplátku vy a nechte mi recenzi.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.