Rychlost webu, resp. rychlost načtení stránky při první návštěvě, kdy návštěvník ještě nemá nakešované kaskádové styly, javascripty, obrázky a další prvky stránky, je dnes naprosto zásadní vlastností, ovlivňující schopnost webu plnit marketingové cíle:
- Rychlost webu má obrovský vliv na konverzní poměr. Zejména se to týká chytrých telefonů, kde lidé přece jen často nejsou na rychlé síti a pokud se jim dlouho načítá, nepočkají. A nejde jen o konverze, s rychlým webem značně poposkočí i další KPI.
- Rychlost webu je také jedním z důležitých on-page faktorů, podle kterých vyhledávače řadí výsledky vyhledávání.
- Rychlost webu se promítá i do skóre kvality, které ovlivňuje cenu prokliků v PPC reklamě. To platí už spoustu let, nejméně od roku 2008!
Zóna sugesce
1 … 2 … 3 … Článek ve vás vyvolal nesmírné nadšení. Proto ho okamžitě sdílíte:
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8 × ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.