Tato stránka slouží jako kategorie. Přeskočit na seznam zařazených textů.
Rychlost webu, resp. rychlost načtení stránky při první návštěvě, kdy návštěvník ještě nemá nakešované kaskádové styly, javascripty, obrázky a další prvky stránky, je dnes naprosto zásadní vlastností, ovlivňující schopnost webu plnit marketingové cíle:
- Rychlost webu má obrovský vliv na konverzní poměr. Zejména se to týká chytrých telefonů, kde lidé přece jen často nejsou na rychlé síti a pokud se jim dlouho načítá, nepočkají. A nejde jen o konverze, s rychlým webem značně poposkočí i další KPI.
- Rychlost webu je také jedním z důležitých on-page faktorů, podle kterých vyhledávače řadí výsledky vyhledávání.
- Rychlost webu se promítá i do skóre kvality, které ovlivňuje cenu prokliků v PPC reklamě. To platí už spoustu let, nejméně od roku 2008!
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.
Odkazy v kategorii Rychlost webu
Do kategorie Rychlost webu jsou nyní zařazeny 3 texty:
- Core Web Vitals – pojem v encyklopedii
- FID – First Input Delay – pojem v encyklopedii
- LCP – Largest Contentful Paint – pojem v encyklopedii