Jako návštěva se v terminologii webové analytiky označuje série zobrazení stránek, která splňuje určité podmínky. Typicky, že stránky zobrazil jeden unikátní návštěvník těsně po sobě. Konkrétní definice návštěvy vždy záleží na metodice daného měřícího nástroje.
Návštěva v Google Analytics
V měřícím systému Google Analytics je návštěva definována takto:
- návštěvník nebyl neaktivní delší dobu než půl hodiny (po uplynutí 30 minut bez aktivity by začala jeho další návštěva)
- návštěvník při návštěvě nepřekročil půlnoc (o půlnoci by skončila původní návštěva a začala nová)
- návštěvník mezitím nepřišel znovu ze zdroje mimo náš web – např. z vyhledávače, přes zpětný odkaz nebo na některou naši stránku označenou UTM parametry
Pokud vám článek pomohl, pomozte mi na oplátku vy a nechte mi recenzi.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.