Metriky jsou v terminologii webové analytiky jednotlivá čísla vyjadřující, co jsme naměřili. Obvykle jde o součty, průměry nebo různé poměry. Metrikou může být třeba konverzní poměr. Nebo bounce rate. Nebo míra prokliku.
Mnohé metriky slouží jako klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) nebo k jejich počítání (pokud máme dané KPI definované jako změnu dané metriky za určité časové obobí v procentech).
Řekněte mi, kolik to má vyjít, a já vám kolem toho postavím metriku (oblíbený vtípek analytiků).
Tweetnout jedním klikem Sledovat autora na TwitteruZaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.