Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Microcopy

Jako microcopy (či mikrotexty) nazýváme krátké texty umístěné na klíčových elementech uživatelského rozraní. Typicky popisky tlačítek, chybové hlášky, tooltipy apod. Podoba microcopy obvykle bývá kritická pro zdárný průchod uživatele aplikací či úspěšné dokončení jeho úkolu na webu. Proto je důležité microcopy nepodceňovat – i když jsou kraťoučké, mívají zásadní vliv na konverzní poměr.

Psaní microcopy je poměrně specializovaná činnost, která stojí na rozhraní copywritingu a User Experience (UX). Proto se tomuto oboru někdy říká také UX writing.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.