Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Míra opuštění (bounce rate)

Jako míra opuštění či míra okamžitého opuštění (anglicky bouce rate) označuje měřící systém Google Analytics poměr návštěvníků, kteří web opustili po zobrazení dané stránky, ku všem návštěvníkům, kteří danou stránkou návštěvu začali a pokračovali pak dále, na jiné stránky webu.

K čemu je míra opuštění užitečná

Vypovídá o tom, jak moc web náštěvníky zaujal. Pokud nejde o jednostránkový web, obvykle se snažíme o co největší hloubku návštěvy. Tj. chceme návštěvníky provést předem vytipovanou cestou až ke konverzi, k akci, která je cílem webu. Na stránkách, které mají vysokou míru opuštění, se nám tento záměr zjevně nedaří a měli bychom proto na nich ještě zapracovat.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

 

Zprávy posílám cca 8 × ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.



Nezávazná poptávka

  (volitelné)