Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Navigační cesta

Jako navigační cesty se při navrhování webů označuji takové průchody skrz web, které mají největší pravděpodobnost skončit konverzí. Například z webové analytiky víme, že nejčastější cílovou stránkou je detail produktu. Příchozí uživatelé si ho obvykle prostudují, pak se podívají na reference a nakonec přejdou na kontakt.

Tím, že známe tuto navigační cestu, průchod webem jim můžeme usnadnit, když na konec stránky s produktem přidáme výraznou paletku obsahující výzvu k akci, která uživatele přivede na reference. Na konci stránky s referencemi zase přidáme paletku, která povede na kontaktní formulář. Návštěvníky webu tak vedeme za ručičku a to se projeví zvýšením konverzního poměru.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.