Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Odkazový profil

Jako odkazový profil webu se označuje souhrn všech zpětných odkazů, které na něj míří. Kromě počtu a kvality zpětných odkazů je pro vyhledávač důležitým signálem i struktura odkazového profilu. Vyhledávače pravděpodobně sledují:

  • z kolika různých domén odkazy na web přicházejí
  • jaký je poměr autoritativních a méně významných domén
  • jaký je poměr typů zdrojů (sociální sítě, diskuzní fóra, weblogy...)
  • poměr odkazů z článků vs. site-wide odkazy
  • poměr dofollow a nofollow odkazů
  • poměr deep linků (odkazů vedoucích dovnitř webu) a odkazů vedoucích na úvodní stránku
  • poměr odkazů relevantních tematicky k odkazům z obecných webů či webů s jiným tématem
  • podoba anchor textů (textu odkazů) napříč odkazovým profilem

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.