Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

HTML banner

Jako HTML bannery se označují reklamní proužky využívající kód HTML. Od běžných grafických či dnes již zastaralých flashových bannerů se tedy liší tím, že mohou obsahovat i další prvky, např. formuláře nebo JavaScript. To umožňuje větší interaktivitu a HTML banner tak lépe dokáže návštěvníka zaujmout. Hlavní výhodou je tedy vyšší míra prokliku, HTML bannery by také měly účiněji bojovat proti bannerové slepotě.

Nevýhody HTML bannerů

Mezi nevýhody HTML bannerů patří:

  • náročnější výroba
  • malá podpora reklamními systémy
  • náročnější kontrola ze strany poskytovatele reklamního prostoru (HTML bannery mohou obsahovat nebezpečný kód).

To vše zvyšuje cenu a zřejmě proto se také HTML bannery nikdy skutečně jako reklamní formát nerozšířily, ačkoliv ještě před několika lety do nich byly vkládány velké naděje.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.