Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Vnitřní odkaz (internal link)

Jako vnitřní odkaz označujeme odkaz mezi dvěma stránkami na stejné doméně či subdoméně. Tj. odkaz mezi dvěma stránkami stejného webu. Na rozdíl od zpětných odkazů, které vedou z jiných webů na ten náš. A odchozích odkazů, které jsou jejich opakem (vedou z našeho webu pryč).

Vnitřní odkazy slouží návštěvníkům především k navigaci. Pokud jsou umístěny v obsahu stránky, odkazují se obvykle na související obsah. A nebo vytvářejí různé druhy navigačních lišt či prvků (hlavní navigace, kontextová navigace, drobečková navigace apod.), čímž ustavují hierarchii stránek na webu.

Všechny dohromady pak tvoří tzv. interní prolinkování, které je důležitou součástí off-page faktorů v optimalizaci pro vyhledávače.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 004 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.