Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

UGC odkaz

V září 2019 představil vyhledávač Google UGC odkazy, které se podobají roky známému odkazu nofollow, jen mají v atributu rel zapsanou hodnotu ugc. Zároveň Google uvedl také podobné označení pro sponzorované odkazy. Vyhledávač se tím snaží lépe porozumět odkazovým profilům webů.

Kdy UGC odkazy používat

UGC je zkratka z anglického User Generated Content, tedy obsah generovaný uživateli. Google tak doporučuje označovat odkazy vkládané na web uživateli, tj. odkazy, které nemá vlastník webu plně pod kontrolou. Například:

Pokud však jde o důvěryhodného přispěvatele, pak označení UGC podle Google není nutné.

Jak vypadá UGC odkaz

<a href="https://example.cz" rel="ugc">Text odkazu</a>

Je také možné kombinovat více hodnot, například ugc nofollow. To je zcela legitimní hodnota a dává smysl zejména v komentářích.

Užitečné zdroje

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

 

Zprávy posílám cca 8 × ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.



Nezávazná poptávka

  (volitelné)