Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Komentářový spam

Jako komentářový spam se označuje vytváření komentářů, které nemají pro čtenáře žádnou hodnotu, a umisťování reklamních odkazů do těchto komentářů. Obvykle na blozích, v diskuzích nebo v návštěvních knihách. Většinu komentářového spamu dnes již vytvářejí roboti, nepíše je spammer manuálně.

Možnosti řešení

Proti komentářovému spamu se nejčastěji bojuje pomocí tzv. CAPTCHA. Formulář odesílající komentář obsahuje políčko, které dokáže vyplnit jen uživatel, nikoliv robot.

Druhým stupněm kontroly pak je ruční smazání případného spamu vloženého „lidskými“ uživateli stránek. K dalším způsobům boje proti komentářovému spamu patří moderování diskuzí a povolení přidávat komentáře jen přihlášeným uživatelům.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.