Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Imprese

Impresí nazýváme jedno zobrazení banneru, resp. odeslání banneru poté, co reklamní systém obdrží požadavek příslušného serveru. Imprese bývá často nesprávně překládána jako zhlédnutí, což však vytváří klamný pocit, že banner musel být někým shlédnut. Ve skutečnosti se banner mohl zobrazit mimo viditelnou část stránky nebo jej návštěvník ignoroval podle principů bannerové slepoty.

Platíte-li za reklamu na principu Pay Per View, pak si zřejmě rovnou objednáváte přesný počet impresí. V ostatních případech by měl být počet impresí součástí závěrečné zprávy o reklamní kampani. Znalost počtu impresí je nutná k výpočtu míry prokliku, na jejímž základě lze částečně hodnotit úspěšnost jednotlivých bannerových kampaní.

Termín imprese pochází z anglického slova impress, což znamená vtisknout se, vštípit, učinit dojem.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.