Web na mobilních zařízeních (školení)
Jednodenní školení
Na běžný český web dnes přichází 30–50 % návštěvníků z chytrých telefonů, tabletů a dalších mobilních zařízení. Toto číslo navíc neustále meziročně roste. Přesto většina webů nemá responzivní verzi správně odladěnou, nebo ji nemají vůbec. Kladou tak uživatelům obrovské překážky, kvůli kterým web nemůže plnit obchodní cíle.
Problematiku bohužel nezvládá ani většina developerských společností, často prodávají nedostatečná a přitom drahá řešení. Na školení si proto ukážeme, jak by měl kvalitní web na mobilních zařízeních fungovat, co máme po developerovi přesně chtít a kolik by to celé mělo stát. A jak jako laici poznáme, že jsme dostali kvalitní řešení.
Hlavní cíle školení
- Vysvětlit, proč je mobilní podoba webu klíčová. A to nejen pro e-shopy zaměřené na konečné zákazníky, ale i pro B2B segment a firemní weby obecně.
- Ukázat, jak funkční mobilní verze ovlivňuje pozice webu ve vyhledávačích, návratnost investic do PPC kampaní, sdílení webu na sociálních sítích nebo efektivitu email marketingu.
- Představit technické možnosti – co developera při řešení limituje a co vše je třeba u mobilní verze webu ohlídat.
- Doporučit vhodný postup při návrhu responzivního webu, co chtít od webového grafika.
- Probrat ceny a návratnost investic do responzivních a mobilních webů.
Jak školení probíhá
Základem kurzu je rozsáhlá teorie. Seznámíte se také s mnoha užitečnými nástroji, které vám umožní si responzivní web otestovat.
Komu je školení určeno
- Provozovatelům internetových obchodů, kteří nové trendy chápou je jako příležitost a chtějí je naplno využít.
- Majitelům a klíčovým zaměstnancům firem, pro které je web důležitým obchodním kanálem. Zejména, pokud se firma chystá web redesignovat.
- Podnikatelům a manažerům z oblasti komunikačních, reklamních, mediálních a PR agentur, jejichž výsledky s efektivitou webu úzce souvisí.
- Studentům a absolventům středních a vysokých škol, kteří si chtějí zvýšit vzdělání a zlepšit své uplatnění na trhu práce.
Obsah školení
- Kam internet směřuje, jak se na to připravit. Čísla, grafy a přehledy, které vás možná překvapí.
- Jak se liší kontext používání webu na mobilních zařízeních od použití na desktopu.
- Jaký je rozdíl mezi mobilní verzí webu, responzivním webem a webem adaptivním.
- Kdy využít mobilní aplikaci, jak ji dostat k cílovým uživatelům.
- Progresivní webové aplikace. Technologie AMP.
- Proč je rychlost načítání webu kriticky důležitá, jak ji zvednout, pravidlo 0,1 sec : 1 sec : 10 sec.
- Použitelnost mobilního webu – ideální navigace, jak web ovládáme na telefonu a tabletu, velikost a kontrast písma, gesta a interakce, touch design.
- Technická omezení – velkokapacitní displeje, high-end zařízení vs. staré křápy.
- Postup navrhování responzivního webu, kaskáda vs. HTML prototyp, pravidlo Mobile first!
- Nejčastější problémy aneb vyhněte se chybám, které už udělali druzí.
- Jak fungují responzivní maily, proč je potřebujete, jak poznat funkční šablonu mailu. AMP pro e-maily.
- Rychlý průlet možnostmi mobilní reklamy. QR kódy.
- Webová analytika z hlediska responzivních a adaptivních webů.
Termín, cena a místo školení
Konečná cena: 4 700 Kč
Aktuálně termíny nevyhlašuji předem, ale individuálně domlouvám se zájemci. Máte-li o školení zájem, prosím, ozvěte se mi.
Školení pravděpodobně proběhne v příjemných prostorách Konferenčního centra GreenPoint, Dvouletky 529/42, 100 00 Praha 10.
Při objednání více účastníků z jedné firmy nebo více kurzů pro jednoho účastníka je možná individuální sleva, konkrétní informace dohodou. Případně i realizace školení na míru. Cena zahrnuje materiály, lektorné, občerstvení v průběhu celého školení.