Seskupení obsahu, anglicky Content Grouping, je užitečná funkce měřícího systému Google Analytics. Umožňuje sloučit stránky webu do skupin podle libovolných kritérií a na přehledech pak porovnávat souhrnné metriky pro tyto skupiny.
Nejčastěji bývá seskupení obsahu používáno k seskupování stránek podle jejich typu. Například článek, detail produktu, hlavní kategorie, podkategorie, nákupní košík apod. V rámci těchto skupin pak můžete vytvářet podskupiny. Třeba pole typu prodávaného zboží.
Aktuálně Google Analytics umožňují až pět seskupení obsahu.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.