Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Seskupení obsahu (Content Grouping)

Seskupení obsahu, anglicky Content Grouping, je užitečná funkce měřícího systému Google Analytics. Umožňuje sloučit stránky webu do skupin podle libovolných kritérií a na přehledech pak porovnávat souhrnné metriky pro tyto skupiny. 

Nejčastěji bývá seskupení obsahu používáno k seskupování stránek podle jejich typu. Například článek, detail produktu, hlavní kategorie, podkategorie, nákupní košík apod. V rámci těchto skupin pak můžete vytvářet podskupiny. Třeba pole typu prodávaného zboží.

Aktuálně Google Analytics umožňují až pět seskupení obsahu.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

 

Zprávy posílám cca 8 × ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.



Nezávazná poptávka

  (volitelné)