Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Seskupení obsahu (Content Grouping)

Seskupení obsahu, anglicky Content Grouping, je užitečná funkce měřícího systému Google Analytics. Umožňuje sloučit stránky webu do skupin podle libovolných kritérií a na přehledech pak porovnávat souhrnné metriky pro tyto skupiny. 

Nejčastěji bývá seskupení obsahu používáno k seskupování stránek podle jejich typu. Například článek, detail produktu, hlavní kategorie, podkategorie, nákupní košík apod. V rámci těchto skupin pak můžete vytvářet podskupiny. Třeba pole typu prodávaného zboží.

Aktuálně Google Analytics umožňují až pět seskupení obsahu.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 004 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.