Jako infografika či informační grafika se označují větší obrázky, které přehlednou formou vizualizují výsledky průzkumů, data, souvislosti a další informace. Infografiky bývají barevné, veselé, plné ikonek a často bohatě ilustrované.
Protože jsou infografiky přehlené a srozumitelné i bez dlouhého čtení článků, lidé se je rádi sdílejí na svých webech a na sociálních sítích, publikují je internetová média apod. Obrandované infografiky tedy pomáhají budovat značku. Tvorba infografiky je také osvědčený způsob, jak získat cenné zpětné odkazy, jde o jednu ze strategií linkbuildingu.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.