Preheader je krátký text, který se v mailovém programu zobrazuje pod (nebo někdy za) předmětem e-mailu. Pokud preheader dobře vymyslíme a podaří se nám příjemce navnadit, zvednou se počty otevření e-mailu. Proto je v e-mail marketingu preheader tak důležitý.
Preheader by měl poutavě shrnout obsah newsletteru, přičemž navazuje na samotný předmět. Preheader obvykle bývá dlouhý cca 80–110 znaků. Nejdůležitější část je potřeba dát na začátek, protože některé priogramy preheader zkracují na cca 50 znaků.
Existují A/B testy, kdy preheader zvýšil míru otevření o 30 %.
Pokud vám článek pomohl, pomozte mi na oplátku vy a nechte mi recenzi.
Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:
Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.
Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 027 marketérům, kteří z nich již těží.