Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Perex

Pojem perex se do online marketingu dostal ze žurnalistiky, kde se jím označuje krátký úvod k článku v rozsahu několika vět. Úkolem perexu je upoutat na článek pozornost a přimět návštěvníka k tomu, aby si článek přečetl celý.

Protože na internetu nejlépe funguje tzv. obrácená pyramida informací, znamená to, že perex by měl obsahovat hlavní myšlenku článku a samotný článek pak perex pouze upřesňuje a rozvíjí. Tím se liší psaní pro internetové publikum od tištěných médií, kde se naopak pointa nechává na závěr samotný článku.

Zaujal jsem vás? Přihlašte se do mailingu a mé další texty už vám neuniknou:

Zprávy posílám cca 8× ročně. Odhlásit se můžete kdykoliv. Více informací.