Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Ohyb (fold)

Jako ohyb (anglicky fold) se v online marketingu označuje linie, jež odděluje část stránky viditelnou bez scollování od zbytku stránky. Pojem přišel ze žurnalistiky, kde se jím označuje přehnutí novin, které odděluje první polovinu hlavní stránky, tedy nejcennější část novin, která je na stáncích prodává.

Stejně tak by nejdůležitější informace na stránce – například název produktu, jeho fotografie a výzva k akci – měly být umístěny nad ohybem. Platí to především pro cílové stránky reklamních kampaní. Dnes už to však není tak jednoduché, protože návštěvníci webu používají různě velké monitory a displeje s různým rozlišením. Každý z nich má tedy ohyb umístěný trochu jinde.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 3 881 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.