Účinnější výzva k akci

Účinnější výzva k akci Teorie říká, že účinnost webu lze zlepšit použitím výzvy k akci. Například přejmenovat tlačítko „Objednávka“ na „Objednejte si…“. V praxi se však zapomíná, že aby výzva k akci opravdu fungovala, návštěvník musí chápat, jaký prospěch mu vykonání akce přinese a co přesně po něm chceme. Jak ukážu na příkladu, návštěvníka je nutno „vést za ručičku“.

Celý článek nyní najdete na webu firmy Adaptic.

Zoufalství!Nic mocUjde toVynikajícíLepší to být nemůže! (hlasů: 2)
RSS komentářů

Komentáře k článku “Účinnější výzva k akci”

  1. Gravatar Hermit

    18. 12. 2009 v 0.10 hod.

    jen obecna poznamka, ktera k tomuto pripevku nema informacni hodnotu.

    Spousta studii nereflektuje kulturni a socialni prostredi ve kterem dana cilova skupina zije. Velmi casto se snazime aplikovat veci, ktere preci funguji napr. v Japonsksu a pak se divime, ze v jinem state to proste nezabira.

    Toto me napadlo, kdyz jsem cetl clanek o rozdily mezi Polskem a CR , nasledna studie odhalila vliv nabozenstvi pro danou problematiku (jestli si to spravne pamatuju, tak se jednalo o vnimani ikonografickych symbolu).

  2. Gravatar Martin

    18. 12. 2009 v 13.41 hod.

    On je trošku rozdíl, napsat tam “nechte se očkovat” anebo “nechte se očkovat tam a tam od do”, že? :)

  3. Gravatar Sed

    19. 12. 2009 v 12.14 hod.

    A není na webu logické, že pod textem “Objednejte si” bude odkaz, vedoucí např. do košíku, kde se ta položka ocitne… snad to nebude jen planý text, kdy následně návštěvník musí odeslat sám e-mail se jménem produktu, adresou atd.

  4. Gravatar Jan Štráfelda

    19. 12. 2009 v 12.57 hod.

    [3] Studenti přece celou dobu věděli, kde se zdravotní středisko nachází, už tam dříve byli. Změna tedy nespočívala v návodu, kudy se tam dostat, ale přiložení mapky zajistilo, že studenti předávané informace přestali brát abstraktně a začli je vnímat osobně. Tedy v té praktické rovině, která vyzývá k akci.

  5. Gravatar Sed

    19. 12. 2009 v 13.24 hod.

    [4] Děkuji, tak už chápu :)

  6. Gravatar Láďa Klimek

    5. 1. 2010 v 18.37 hod.

    Skvělý článek a výborně vysvětlený problém!

Přidejte svůj komentář

Upozorňuji, že mohou být smazány komentáře, které se netýkají tématu článku, nejsou čtenáři užitečné, nejsou psány slušně či s diakritikou.







* Prosím, vyplňte položky označené hvězdičkou. Email se nezobrazuje.