Nákupní cykly na internetu

Nákpuní cykly na internetu Lidé mívají poměrně naivní představy o tom, jak funguje nákupní proces. Předpokládají, že nákup na internetu je v podstatě lineárním sledem okamžitých rozhodnutí. Toto zjednodušení je pak stojí zbytečné peníze, zhoršuje cílení jejich online aktivit a snižuje schopnost upoutat pozornost potenciálních zákazníků.

Celý článek nyní najdete na webu firmy Adaptic.

Zoufalství!Nic mocUjde toVynikajícíLepší to být nemůže! (hlasů: 6)
RSS komentářů

Komentáře k článku “Nákupní cykly na internetu”

  1. Gravatar Karel Koupil

    14. 7. 2010 v 22.26 hod.

    Výše popsané bývá označeno jako atribuční model v rámci např. Core Metrics.

  2. Gravatar Robert Němec

    14. 7. 2010 v 23.40 hod.

    A to je důvod, proč se např. Coremetrics používají. Z Google Analytics nic takového nezjistíte.

  3. Gravatar ra.ri.ta

    18. 7. 2010 v 9.57 hod.

    Moc pěkný článek. Obsáhlý, ucelený, jdoucí do hloubky.
    Jen jednu drobnost je mu možné vytknout.
    Velmi pěkně a přesně sečteny nyprosto nepřesné údaje.

  4. Gravatar Jan Štráfelda

    18. 7. 2010 v 12.21 hod.

    [3] Děkuji, ale je to jen příklad :-)

  5. Gravatar Radim

    23. 7. 2010 v 10.42 hod.

    Minimálně z osobní zkušenosti nákupní cyklus opravdu takhle probíhá. Pěkný článek

  6. Gravatar Pavel Bambásek

    15. 9. 2012 v 15.48 hod.

    Proto si také myslím, že je nesmysl zapnout PPC kampaň na krátké období a hned vypnout. Uživatel si často adresu webu nepoznamená, jen si pamatuje kudy se na web dostal. Pak cestu opakuje a pokud inzerát zmizel, už web nejspíš nenajde.

Přidejte svůj komentář

Upozorňuji, že mohou být smazány komentáře, které se netýkají tématu článku, nejsou čtenáři užitečné, nejsou psány slušně či s diakritikou.







* Prosím, vyplňte položky označené hvězdičkou. Email se nezobrazuje.