Kdo jsem

Profesní životopis

Narodil jsem se v roce 1980, je mi 34 let. Na internetu se pohybuji od roku 1999, kdy jsem se dostal k tvorbě webů při studiu na univerzitě. Internetovým marketingem se aktivně zabývám přes 15 let (z těch 17 let, kdy internet funguje v dnešní podobě).

V letech 2003–2005 jsem pracoval v agentuře Actum, nejdříve jako senior coder a vedoucí oddělení obsahu, později jako SEO / IA konzultant. Podílel jsem se na mnoha zajímavých projektech pro významné klienty, mimo jiné pro Carrefour, ČEZ, Hyundai či Mitsubishi. Například pro společnost ČSOB pojišťovna jsem pomáhal vytvořit základní koncepci internetového marketingu.

Od roku 2005 pracuji ve společnosti Adaptic, na pozici project manager. Věnuji se zde převážně řízení projektů, přípravě internetových strategií, analýzám a konzultacím. Dále pomáhám s optimalizací pro vyhledávače, informační architekturou a dohlížím na celkovou kvalitu výstupů.

Od roku 2007 působím i jako samostatný konzultant v oboru internet marketingu, online reklamy a webdesignu. Externě, formou outsourcingu, spolupracuji s několika dalšími studii a mediálními agenturami.

Znalosti a zkušenosti

  • Výborně se orientuji v internetových technologiích a jejich možnostech (aktivně ovládám HTML / XHTML, CSS, PHP, MySQL, JavaScript / DHTML, částečně i XML / XSL, RSS, AJAX, …).

  • Rozumím různým modelům (PPT, PPV, PPC, PPA, PPS, …) a systémům internetové reklamy (AdWords, AdSense, Sklik, AdFox, Etarget, bannerové systémy, …). Dobře chápu jejich klady i zápory.

  • Mám přímou zkušenost s mnoha typy internetových strategií. Z praxe vím, co se kdy osvědčuje, které prvky internet marketingového mixu jsou důležité, na čem lze ušetřit a do čeho se vyplatí investovat.

  • Jsem schopný navrhnout řešení přesně podle potřeb vaší firmy, ať už vnitřních (cíle, možnosti, unikátní výhody…) či vnějších (požadavky zákazníků, postavení na trhu, aktivity konkurence…).

  • Mou další výhodou jsou velmi dobré komunikační schopnosti. Vše vám vysvětlím a zdůvodním.

Podstata internetového marketingu

Díky předchozím pracovním zkušenostem výborně rozumím internetu a jeho specifikům. Chápu jej především jako nesmírně dynamické prostředí. Chybí tu geografické bariéry, proto zde funguje velmi ostrá konkurence. Ta vyvíjí nepřetržitý tlak na změny. Neustále se mění technologie. Normy a pravidla teprve vznikají. Stále se otvírají nové obchodní niky.

Kvalitní webová prezentace již dávno nestačí. Je třeba být vidět. Internetový marketing proto vnímám spíše jako soubor mnoha nástrojů, které ve výsledku působí synergicky. Všechny dohromady musí fungovat jako jakýsi trychtýř.

miliónů kolemjdoucích na své stránky možná přilákáte několik tisíc návštěvníků a jen pár set z nich zřejmě přesvědčíte k objednávce. Pomyslný trychtýř by tedy měl být co nejširší (více lidí do něj spadne) a nejmělčí (z návštěvníků se snadno stávají zákazníci). A právě to je úkolem konzultanta – navrhnout tento trychtýř tak, aby dobře fungoval.

Poptávkový formulář

Vyžádejte si konzultaci i pro svůj projekt! Obratem vám zašlu cenu a časové možnosti. Kontaktovat mě můžete také na emailu jan@strafelda.cz.

 
 
 
 
 
Tato otázka slouží k ověření, zda nejste spamovací robot.
 

* Prosím, vyplňte položky označené hvězdičkou.