Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Proč chtít Štráfeldu

Dovolím si předložit čtyři důvody ke zvážení:

  1. Dívám se očima vašich zákazníků

    Cena webu? Výdaje do reklamy? Nikoliv. Úspěch v online světě závisí hlavně na pochopení zákazníků. Musíte vědět, co potřebují, jak to hledají, co je motivuje. A jak se chovají během nákupního cyklu. Protože když nenaplníte očekávání a potřeby zákazníků, úspěšný web ani digitální produkt nevybudujete.

    Ukážu vám, jak uživatelům porozumět a jak je lépe přesvědčit ke konverzi. Vše na základě osvědčených postupů a naměřených dat, ne pocitů. Potřebné informace vydoluju z webové analytiky, nebo je zjistím uživatelským výzkumem.

  2. Umím vidět mezioborové souvislosti

    Marketéři jsou většinou specialisté, kteří rozumějí jen svému úzkému zaměření (SEO, PPC, …). Neznají marketingové strategie. Nechápou zdroje návštěvnosti komplexně a neumějí využít jejich vzájemné synergie. Unikají jim vztahy mezi UX webu, jeho obsahem a efektivitou jednotlivých marketingových kanálů.

    V tomhle se odlišuji, protože jsem nešel cestou většiny. Jako ředitel webového studia jsem se nemohl specializovat – musel jsem si držet celkový přehled. Nyní jsem proto široce rozkročeným profesionálem.

  3. Skvěle rozumím technologiím i vývoji aplikací

    Nejsem jen marketér, začínal jsem jako vývojář – a neustále z toho těžím. Chápu výhody a nevýhody různých technologií, umím mluvit s programátory jejich řečí, rozumím developmentu a jeho procesům. I celý tento web jsem si nakódoval a naprogramoval sám, včetně redakčního systému.

    Tuhle výhodu nejvíc oceníte, pokud si mě najmete jako stavební dozor. Umím hledat slabá místa výstupů či vychytat mouchy na responzivním webu. Pokud spolu projekt vymyslíme, nezadrhne se pak na realizační fázi.

  4. Znám podnikání z pohledu majitele firmy

    Cílem každého podnikání je zisk. I toho vašeho. U projektů proto tvrdě hlídám náklady a návratnost investic. Takový už mám mindset – 14 let budování vlastní firmy mě to dokonale naučilo. Mám v tom obří výhodu proti konzultantům, kteří firemní byznys znají jen z dálky, či z pohledu zaměstnance.

    Chápu také, že i má práce je pro vás nákladem. A že proto ode mě očekáváte patřičnou hodnotu. Na sebe si však vydělám. Tím, že vyladím výkon celého online řešení. Nebo tím, že vychytám chyby, za které byste jinak draze zaplatili.

Že vám to stále nestačí? Emotikon: mrknutí, však chápeš Projděte si články na blogu nebo několik pojmů v encyklopedii. Zjistíte, jak o marketingu přemýšlím a jak široký mám v oboru rozhled. Lepší důvod ke spolupráci vám dát neumím.

21 let zkušeností. Přesvědčte se sami:

Roky 2021–2023
Živí mě především konzultace, které poskytuji stále významnějším subjektům. Například pro internetový obchod Hanibal, výrobce obkladů Rako, největší českou půjčovnu lodí Samba nebo Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy. 

Roky 2017–2020
Studio Adaptic řídím již 14 let. Nastal čas na změnu. Postupně ubírám na práci v rámci firmy a více se angažuji jako freelancer a nezávislý konzultant. Mnohem více proto publikuji a pořádám různá školení, zejména školení na míru. 

Roky 2014–2016
V Adapticu i mimo něj se intenzivně zabývám responzivními weby. Dva roky působím jako porotce soutěže WebTop100, kde hodnotím právě kvalitu webů na mobilních zařízeních. 

Roky Roky 2012–2013
Kromě práce pro Adaptic začínám externě poskytovat konzultace řadě dalších agentur, studií a firem. Například pro hnutí Brontosaurus. Dále si prohlubuji znalosti internetových strategií, PPC reklamywebové analytiky.  

Roky 2009–2011
V Adapticu vyhráváme velká výběrka. Pracuji tak třeba na oficiálních webech kávy Jihlavanka, automobilek Jeep.cz, Chrysler.cz a Dodge.cz. Také pro Whirlpool ČR nebo na mailingu pro A3 sport či kola Scott. 

Roky 2007–2008
Adaptic se postupně stává důležitou firmou v oboru. Pracuji zde například pro Oracle, CK Livingstone, CzechTourism, British Council či FK Mladá Boleslav. A spoustu dalších klientů z oblasti e-commerce. 

Rok 2006
Zakládám vlastní internetové studio Adaptic, kde působím jako ředitel. Věnuji se zde řízení projektů, přípravě internetových strategií, návrhům webů. Zdokonaluji se v User Experience. 

Rok 2004–2005
V Actumu rozšiřuji působnost jako SEO konzultantinformační architekt. Přichází tak projekty pro další významné klienty, třeba SEO pro ČEZ, architektura webu pro Mitsubishi… Pro společnost ČSOB Pojišťovna pomáhám vytvořit základní koncepci online marketingu. 

Roky 2003–2004
Nastupuji do agentury Actum na pozici kodér, rychle se však stávám vedoucím oddělení obsahu. Pracuji zde třeba pro Hyundai či pro Carrefour CZ a Portugal. Postupně se začínám více zabývat použitelností webů. 

Roky 1999–2002
První setkání s tvorbou webů během studia na Karlově univerzitě. Poté řada vlastních projektů. S jedním z nich jsem později získal 2. místo v soutěži Interzen (+ čestné uznání poroty). 

Kompletní životopis najdete na síti LinkedIn.

Když právě nepracuji…

Na cestě do Santiaga de Compostela z Prahy Zajímám se o osobní rozvojzážitkovou pedagogiku. Jsem aktivním členem Ligy lesní moudrosti. Rád se toulám krajinou. Lákají mě i delší treky, má největší cesta z Prahy do Francie trvala dva měsíce a ušel jsem bez zastávky 1 800 km. Umím být vytrvalý Emotikon: úsměv

Také mám rodinu (s několika báječnými dětmi), takže si užívám i jiných radostí. Těch nejcennějších.

Zaujal jsem vás?

Skvělé! Schůzku si však raději domluvte hned. Volné kapacity se mi obvykle rychle naplní:

Chci se sejít se Štráfeldou