Deník úprav a investic

Deník změn a investic Při objednávce jakékoliv úpravy webu u zadavatele si poznamenejte její rozsah, datum realizace a cenu. Totéž platí i pro další aktivity, které mohou ovlivnit funkci a účinnost vašich stránek – reklamní kampaně, odeslání newsletterů, spuštění webu konkurence, zmínky o vašich stránkách v offline médiích… Později se vám tyto informace budou hodit.

Celý článek nyní najdete na webu firmy Adaptic.

Zoufalství!Nic mocUjde toVynikajícíLepší to být nemůže! (hlasů: 2)
RSS komentářů

Komentáře k článku “Deník úprav a investic”

  1. Gravatar Vitezslav Valka

    22. 9. 2009 v 14.25 hod.

    Zajimave myslenky. Na prvni pohled se to muze zdat ztrata casu, ale zejmena v pripade vyhodnocovani reklamnich kampani to jiste smysl ma.

    Osobne to delam tak, ze v mnohem strucnejsi forme si vse zapisuju do Google Calendar. To je pro me pak takova retrospektiva…

  2. Gravatar Musilda

    22. 9. 2009 v 23.19 hod.

    Přesně toto jsem si začal zpracovávat přibližně před měsícem. Donutil mne k tomu narůstající chaos v projektech. Takže naprosto s tímto článkem souhlasím.

Přidejte svůj komentář

Upozorňuji, že mohou být smazány komentáře, které se netýkají tématu článku, nejsou čtenáři užitečné, nejsou psány slušně či s diakritikou.







* Prosím, vyplňte položky označené hvězdičkou. Email se nezobrazuje.