Víte, že cena dvou reklam zobrazených pod sebou ve výsledcích hledání se může lišit až o 50 %? Většina reklamních kampaní v PPC systémech má obrovské rezervy ve výkonnosti. Zadavatelé tak zbytečně platí více, než by bylo k získání dané návštěvnosti potřeba. Nebo jinak, za stejné peníze mohli získat podstatně více cílených návštěvníků.
Na školení se naučíme založit PPC kampaň a také ji dlouhodobě spravovat a postupně ladit k vyššímu výkonu. Zjistíte také, jak nejlépe nastavit spolupráci s externím správcem PPC reklamy a jak na jeho práci dohlížet.
Základem kurzu je rozsáhlá teorie. Tu odlehčíme praktickými úkoly, při kterých se seznámíte s rozhraním PPC systémů a příslušných nástrojů a vlastnoručně si osaháte konkrétní kroky při správě PPC kampaně. Také se zamyslíte nad vlastním projektem ze strategického pohledu.
Všem zájemcům z řad firem, podnikatelům a marketérům, kteří chtějí zvýšit návštěvnost z placených kampaní ve vyhledávačích a obsahové síti. Kurz je vhodný také pro absolventy vysokých škol, kteří plánují zaměstnání v oboru marketingu.
Konečná cena: 4 700 Kč
Aktuálně termíny nevyhlašuji předem, ale individuálně domlouvám se zájemci. Máte-li o školení zájem, prosím, ozvěte se mi.
Školení pravděpodobně proběhne v příjemných prostorách Konferenčního centra GreenPoint, Dvouletky 529/42, 100 00 Praha 10.
Při objednání více účastníků z jedné firmy nebo více kurzů pro jednoho účastníka je možná individuální sleva, konkrétní informace dohodou. Případně i realizace školení na míru. Cena zahrnuje materiály, lektorné, občerstvení v průběhu celého školení.
Výborně. Kontaktujte mě tedy co nejdříve a domluvíme podrobnosti: