Zájmově orientovaná reklama na dosah

Zájmově orientovaná reklama se blíží Před čtyřmi dny oznámil vyhledávač Google zahájení testování nového způsobu reklamního cílení, tzv. zájmově orientované reklamy. Na rozdíl od dosud používané kontextové reklamy se inzeráty a grafické reklamní prvky nebudou zobrazovat podle obsahu stránky, ale podle zájmů a zálib konkrétního návštěvníka.

Celý článek nyní najdete na webu firmy Adaptic.

Zoufalství!Nic mocUjde toVynikajícíLepší to být nemůže! (nehodnoceno)
RSS komentářů

Komentáře k článku “Zájmově orientovaná reklama na dosah”

  1. Gravatar Homer

    31. 3. 2009 v 18.29 hod.

    Už je známo alespoň přibližní znění zásad ochrany osobních údajů? Google vyhrožuje, že to od 8.dubna na stránkách musí být.

  2. Gravatar Jan Štráfelda

    31. 3. 2009 v 18.49 hod.

    [1] Ahoj, zkus se mrknout do nápovědy AdSense, víc ti asi nikdo nikde neřekne.

Přidejte svůj komentář

Upozorňuji, že mohou být smazány komentáře, které se netýkají tématu článku, nejsou čtenáři užitečné, nejsou psány slušně či s diakritikou.







* Prosím, vyplňte položky označené hvězdičkou. Email se nezobrazuje.