Weblog

Wireframe není prototyp

Wireframe není prototyp Víte, jaký je rozdíl mezi wireframeprototypem? Podle mých zkušeností klienti oba termíny znají v kontextu úvodní analýzy či zadávací dokumentace, ale vzájemně je zaměňují. Navíc málokdy chápou, v jaké situaci jim mohou být užitečné wireframy a kdy už mají trvat na zpracování HTML prototypu.

Pokračování článku…

Grafický rozcestník na úvodní stránce

Grafický rozcestník na úvodní stránce Úvodní stránka webu obvykle plní několik úkolů, například informuje návštěvníka o účelu prezentace nebo mu poskytuje nejnovější aktuality. Především však slouží jako rozcestník k nejdůležitějším podstránkám. Chceme-li některé z těchto podstránek opravdu zvýraznit, upoutáme na ně pozornost pomocí speciálního grafického panelu.

Pokračování článku…

Mise a vize při tvorbě webu

Mise a vize při tvorbě webu Na úvodní schůzce se ptávám klientů, co je jádrem jejich podnikání a kamže jejich firma směřuje. Odpovědi jsou pochopitelně důležité při úvahách, jak nejlépe navrhnout nový web a celý internet marketingový mix. Avšak jen málo klientů dokáže odpovědět stručně a srozumitelně. Nemají totiž jasně definovanou misi a vizi.

Pokračování článku…

Ergonomie firemního intranetu

Ergonomie firemního intranetu Dušan Janovský nedávno publikoval zajímavý spot o nejčastějších problémech firemních intranetů. Letmo se dotkl i ergonomie intranetu a časté neochoty firem do jejího zlepšování investovat. Při čtení mě napadl užitečný vzoreček na počítání návratnosti investic do podobných zlepšení. Třeba se bude hodit i vám.

Pokračování článku…

Ovlivní komunity firemní komunikaci?

Ovlivní komunity firemní komunikaci? Zákazníci stále častěji požadují využití nových trendů při zvyšování viditelnosti firemního webu. SEO, PPC a email marketing jsou dnes standardem, kdo chce být o krok napřed, experimentuje s komunitními weby. Ty mají obrovský potenciál, ale zároveň vyžadují určitou otevřenost firemní komunikace. Avšak k té zatím ve většině firem není vůle.

Pokračování článku…

Zájmově orientovaná reklama na dosah

Zájmově orientovaná reklama se blíží Před čtyřmi dny oznámil vyhledávač Google zahájení testování nového způsobu reklamního cílení, tzv. zájmově orientované reklamy. Na rozdíl od dosud používané kontextové reklamy se inzeráty a grafické reklamní prvky nebudou zobrazovat podle obsahu stránky, ale podle zájmů a zálib konkrétního návštěvníka.

Pokračování článku…